Főoldal

Tudástár

Nemzeti Turizmusfejlesztési Stratégia 2030

A Magyarország Kormánya által elfogadott Nemzeti Turizmusfejlesztési Stratégia 2030 (NTS2030) a magyar turizmus nagykönyve, amely zsinórmértékül szolgál minden turisztikai szereplő számára, különös tekintettel stratégiai tervezésükre és jövőben tervezett fejlesztéseikre vonatkozóan. A stratégia jelenti azt a keretrendszert, amelyben az állam és a piac közösen gondolkodik Magyarország turizmusának jövőjéről és a turizmusfejlesztés mindenkor betartandó szempontjairól, kiemelt figyelemmel az attrakciók és az alapinfrastruktúra fejlesztésére, valamint a desztinációs szemlélet érvényesítésére.
Bővebb információ az NTS2030-ról

Turizmushoz kapcsolódó kutatások, elemzések

A turisztikai ágazathoz kapcsolódó kutatási és elemzési feladatok ellátása, az adatok szisztematikus feldolgozása és tudatos visszacsatolása elengedhetetlen az ágazatban rejlő potenciál kiaknázásához. Ennek érdekében az MTÜ a piaci szereplők számára is elérhetővé teszi a megbízásából készült, illetve saját kutatási adatait és elemzéseit is.
Tovább az elemzésekhez

A Magyar Turisztikai Szövetség Alapítvány tudástára

Bővítse tovább ismereteit letölthető turisztikai szakkönyvek, szakmai tanulmányok, elemzések, e-learning tananyagok segítségével, böngésszen szabadon a szabadidős és üzleti turizmust érintő legfontosabb hazai és nemzetközi szakmai anyagok, esetleírások és trendek között a Magyar Turisztikai Szövetség Turizmus Akadémia aloldalán.
Tovább az MTSZA tudástárra

Turisztikai Innovációs Marketing Együttműködési Alapprogram

A Magyar Turisztikai Ügynökség Zrt. által koordinált Turisztikai Innovációs Marketing Együttműködési Alapprogram (TIMEA) fő célja Magyarország turisztikai kínálatának népszerűsítése, és a turizmus területén működő vállalkozások piacra jutásának elősegítése. A magyarországi stratégiai turisztikai termékek (mint egészségturizmus, kulturális turizmus, aktív turizmus, MICE) innovatív eszközökkel történő bemutatása mellett kiemelt szerepet kap a három niche termék (orvosi turizmus, szenior turizmus, akadálymentes turizmus) fejlesztése és népszerűsítése, bevonva a releváns turisztikai régiókat.
Bővebb információ a TIMEA programról

Turizmus Akadémia

A TIMEA program részeként az MTÜ Turizmus Akadémia címmel 2019. október közepén rendezvénysorozatot indított az ország 19 megyéjében. A 2019-ben megrendezésre került 15 megyei rendezvényen 60 előadás keretében ismerkedhettek meg az érdeklődők a TIMEA program három „niche” termékével: az orvosi, az akadálymentes és a szenior turizmussal.

Oktatófilmek